dimecres, 17 de juny del 2009

Operació de E.C.P. Sant Pau

Aquestos últims dies de primavera, son arreu calurosos. L'estiu es a tocar, i ademés sons dies molt llargs òn les hores de sol també hi són perllongades. Jò amb aquest cap nou de trinca que m'han fet, els gaudeixo dia a dia, i no voldría que s'acabesin mai. El geranis del meu balcó em semblen magnìfics, el meu jardí de plastic maravellòs, i el dinar que faré dintre una estona, segur que será el millor menú des de fá molt temps. No, no es que hagi près Prozac a dojo, simplement estic re-
neixent d'un estatus on em veia cada dia abocada a la mes cruel de les incapacitats: la paralització de tots el membres inclòs el cervell. Es la Malaltía de Parkinson, que tinc desprès de 13 anys i mitg.
Fa només tres setmanes que m'han operat i l éscenari del fets i l'obra en sí, han canviat comple-
tament. Soc una altra dona, amb les mateixes ganes de viure que avans, però amb moltes més posibilitats de fer-les realitat. Aixó ha estat posible, gracies a un equip de metges del Hospital de la Santa Creu i de S. Pau, que ha rebut l'ajud de la Marató de TV3. Cal tenir en compte aquest detall, que ha fet posible el meu retorn efectíu al món dels mes afortunats: El de la gent normal.

4 comentaris:

  1. Me n'alegro molt de la nova situació en la que vius!!...Bon calvari has passat!!
    Ara et toca disfrutar d'aquesta millora, vivint el moment amb tota la intensitat!!...
    M'agradarà anar seguint la teva evolució a través de las teves "reflexions de tot temps".
    Ah!... i estic molt contenta que visitis el meu blog.Gràcies.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Hola Montserrat sóc la teva tocaia, la Montserrat llagostera i Vilaró.
    Estic tant contenta d´haverte trovat. Es com si les mans de Dèu, t´haguessin posat en el meu camí.
    Veig que ets una dona molt valenta.
    Per mi ha sigut una alegria trovar-te en el meu blog.
    Endavant amiga.
    Desde Valencia, una abraçada del oso.
    Mpontserrat Llagostera.

    ResponElimina
  3. Querida amiga, al leer tu otro blog, que a lo mejor lo había ojeado de pasada, me he quedado "estupefacta", te cuento: Tuve a mi mamá enferma desde que yo era muy pequeña, a raíz de un aborto, (por cierto ahora que estamos en el tema)no fue provocado, fue por las cosas que a veces pasan, cuando ella era muy joven y a raíz de eso, le quedo una enfermedad mental, pero luego además el Parkinson hizo su aparición, eran otros tiempos y aunque mi papá lucho mucho por ella, solamente el Cardiobopa en pastillas, fue su medicación, no creas, afortunadamente vivió muchos años, la tuve como una rosa ya que era muy, muy guapa, al poco tiempo de morir ella, fue cuando empezaron a practicar la cirugía ¿Qué piensas? Luche junto a ella casi toda mi juventud, yo era inmensamente feliz a su lado, estudiaba, leía, cantaba, todo me parecía maravilloso hasta ese fatídico día 1 de agosto de ya hace algunos años, ella partió, seguía estando bellisima ¿sabes? todavía la oigo ¿pero sabes? Nunca más la he vuelto a ver. Cada uno llevamos nuestra cosita dentro, la vida por muy fácil que parezca todo es como tu la quieras tomar, nunca hablo de estas cosas, no me gusta que los demás piensen... ¿Me comprendes? Por eso me gusta tu blog, por lo variado, porque escribes cosas de la vida, de la actualidad, nada de cosas intimas que solamente son nuestras, que casualidad ¿verdad? que alegría tan grande que tu ya hayas podido llegar a tiempo de ese gran avance, enhorabuena y Un montón de besos, perdona no puedo seguir.

    ResponElimina
  4. Por fín de pillé. Ayer te busque i tambie te encontre, pero nó era el sito que tu me habias señalado.
    Mira Higorca la muerte es la continuación de la vida, y a todos nos tocará un dia u otro. Hay que lorar la muerte de los padres pero es ley de vida que nos vayan dejando, igal quenosotros dejaremos nuestras pertenencias y nuestros hijos. Las enfermedades son el camino a seguir para reencontrarnos con ellos, si lo miras de este modo
    veras comono te afecta tanto. Tu tienes la gran suerte de saber pintar, eres una poeta estupenda y además, un marido que te adora. No tienes derecho a quejarte de la vida, aunque estés enferma. Jo le doy graciaas a Dios todos los dias por mi Parkinson que me deja llevar una vida normal y placentera en compañía de mi gran familia. Piénsalo bien amiga. tenemosl o mejor del mundo a muestro alcance. Besos!!!!

    ResponElimina